« ようやくデビュー! | Main | 避暑に行ってきました »

July 02, 2013

また行ってきました

昼間は暑かったけど、またドッグランに行ってきたよ。
Dscn0224re
白組さん  まったりチーム

Dscn0233re
黒組さん  お尻向けてるのがクレアです。
お姉さんに教育されてます。

この日はシェパードの女の子の後ろにくっついていたクレア。
一番強そうな子にご挨拶して気に入られようとしていたように見えたなぁ。
意外と世渡り上手なのかもね。相手にされてなかったみたいだけどsweat02

|

« ようやくデビュー! | Main | 避暑に行ってきました »

Comments

We're a gaggle of volunteers and opening a new scheme in our community. Your website provided us with valuable info to work on. You've performed a formidable activity and our entire group will probably be grateful to you.

Posted by: Find out more about 1 day car insurance here | July 03, 2013 at 07:01 PM

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/78818/57710054

Listed below are links to weblogs that reference また行ってきました:

« ようやくデビュー! | Main | 避暑に行ってきました »